Gym

Hoi allemaal,

Veelzijdig bewegen is belangrijk voor de fitheid, vitaliteit en gezondheid. Het is de basis voor een leven lang plezier in bewegen.

Zoals jullie misschien weten hebben we op SV Woltersum een aantal sporten en activiteiten voor jong en oud. Wil jij fitter worden of een gezellige omgeving om je heen hebben, neem dan gerust een kijkje op onze vereniging en misschien zien wij jou wel op de verenigign terug!

Hier valt als onderdeel gymnastiek onder. Gymnastiek is een super goed ontwikkel moment voor kinderen. Zo ontwikkelen ze zich veelzijdig en ontdekken ze waar ze goed in zijn en krijgen hieruit misschien een leuk idee wat hij/zij later wil gaan doen als sport. Ook word het kind motorisch beter in veel onderdelen en laat je ze kennis maken met verschillende vormen van bewegen.

• Balanceren en vallen
  • Stoeien en vechten
  • Gaan en lopen
  • Springen en landen
  • Rollen, duikelen en draaien
  • Gooien, vangen, slaan en mikken
  • Trappen, schieten en mikken
  • Klimmen en klauteren
  • Zwaaien en slingeren
  • Bewegen op- en maken van muziek

Gymnastiek is opgedeeld in 2 groepen (3 tot 5 jaar) en (6 jaar en ouder).

Waarom gym voor 3 jarigen?

Jong bewegen is een goede basis voor een actief leven. Bewegen draagt bij aan een goede motorische en sociale ontwikkeling voor kinderen. Het is een uitlaatklep, ze kunnen hun ernegie kwijt en leren vaardigheden als wachten op je beurt en samen spelen. Ook is het een belangrijke manier van opvoeden. Het leert wie ze zijn, wat er van ze verwacht wordt, en hoe ze zich moeten gedragen.

Heb je een dochter/zoon/neefje/nichtje/kennis die het leuk lijkt om een keertje mee te doen, dan is hij/zij van harte welkom. We hebben een hele leuke groep en we doen veel leuke dingen. Hoe groter de groep wordt hoe veelzijdiger we de lessen kunnen maken. Neem gerust contact met mij (Indi Rozema 0611766992) op.

Jeugdgym:                          vanaf 3 – 5 jaar                      op donderdag van 16.00 – 16.30 uur

Jeugdgym:                           vanaf 6 jaar                          op donderdag van 16.30 – 17.15 uur.

De gymnastiek lessen worden gegeven door Indy Rozema – 06 11766992

Voor meer info kunt u een mail sturen naar: t.rillema-vandijk@home.nl

Info Volleybal en Badminton.

Volleybal of Tafeltennis:                                                      op woensdag van 19.00 – 20.15 uur                       Tjaart van Maar – 0630319855

Badminton:                                                                              op woensdag van 20.15 – 21.30 uur                      Anette Ramaker – 0623658323

“De Gezelligste Club Van Het Noorden”

info@svwoltersum.nl