BBQ

SV Woltersum

SEIZOENSAFSLUITING 4 juli (ONDER VOORBEHOUD)

We willen dit seizoen op zaterdag 4 juli afsluiten met een leuke en sportieve voetbal middag, hierna zal nog een mix volleybal wedstrijd worden gehouden. Gevolgd door een smakelijke barbecue. Dit alles zal plaatsvinden op en rond het dorpsveld. We nodigen hiervoor alle leden, vrijwilligers en donateurs uit.

Voor de kinderen beginnen de activiteiten om 13.00 uur, waarbij er aparte mix teams voor de kleinsten onder ons worden gevormd. Omstreeks 14.00 uur wordt er gevoetbald in mix teams door de oudere garde. Na de wedstrijdjes kan er gedouched(?) worden in het dorpshuis (tot 18.00 uur).

De kinderbarbecue begint om 17.00 uur en om 18.00 uur begint de barbecue voor volwassenen.

Het eten kost voor volwassenen € 15,00 en voor kinderen t/m 13 jaar is het eten gratis. Drinken moet iedereen zelf betalen. Kinderen die zonder ouders meedoen, worden geacht om 18.00 uur opgehaald te worden, want daarna kunnen wij niet meer op ze letten.

Om een goede indeling te kunnen maken én genoeg te kunnen inkopen, vragen wij iedereen zich van tevoren aan te melden. Dat kan met het strookje hieronder. Maar ook via de website van de club (www.svwoltersum.nl). Je kunt je tot en met donderdag 1 juli aanmelden bij Tjakelien van Dijk-Rillema 050 – 302 30 21.

Kosten 15 euro, inbegrepen div. soorten vlees, salades, saus, stokbrood kruidenboter, 2 consumptie.

Betaling voor de BBQ tegen 18:00 uur.

N.B. Ondanks de huidige Corona crisis gaan wij er voorlopig vanuit dat we dit evenement gewoon door kunnen laten gaan, maar mochten de richtlijnen veranderen bestaat de mogelijkheid dat het dit jaar geen doorgang kan vinden. Hiervan wordt dan iedereen vroegtijdig op de hoogte gebracht.

Deze uitnodiging geldt voor alle leden, sponsors, donateurs en supporters!!!!

Bestuur SVW

“De Gezelligste Club Van Het Noorden”

info@svwoltersum.nl

Bij het betreden van het sportterrein gaat u akkoord met het plaatsen van eventueel gemaakte content